Introduktionskurs

Måndags morgon, NkB står på schemat 8,10 vi ska försöka gå hela lektioner nu det blir svårt för oss har inte gått en hel lektion på hela kursen men å andra sidan ska vi bli klara tills sportlovet så vi får mycket sov morgon! Efter det har dagen bara rullat på. Vi började med Svenska idag också, lite roligt att ha det igen. Efter skolan gick jag och Anna ner på stan. Vi gick en snabb vända i några affärer sen fikade vi för det gillar vi! När Annas pappie kom gick jag upp till körskolan för introduktionskurs som det så vackert heter. Jag vet inte riktigt kändes som jag och Marcus inte riktigt skulle vara där. Vi fyller i slutet av maj och alla andra där hade fylt eller fyller innan sporlovet och ska försöka få körkortet innan de behöver gå på Riskutbildingen som börjar gälla den första april. Jag får allt gå på denna kursen i vilket fall och hoppas att den kan hjälpa mig med glädje, den lät inte riktigt jättekul!! 180minuter eller 260minuter LÅNGT!!

Det är grått, det blir nog idrottglan ikväll!
Kramar Jennie

Kommentarer
Postat av: Marielle

har jennie skrivit in sig på körskolan nu????! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback