Dragstugan

Dragstugen är en klass för sig!

Ja, kvällen igår var mycket speciell. Efter många om och men tog jag och Emma oss upp till Dranstugan utklädda som vi var! Morot och minigris sötare fick man i den stunden leta efter. Det blev ingen långvarig vistelse där. John kom och vi fick skjuts av han hem. Alla lyckades banga min efterfest med Wii, klenisar och jävligt tråkiga var alla i det ögonblicket. Men Robin och jag tyckte precis samma, kvällen kunde inte sluta vid 12 bara för att festen inte var rolig. Vi möttes på mitten och ja, vi är grannar men att det var så nära och att man kunde gena över åkern där var visst en bro som jag inte visst om! Vallby och Ulvatorp slutar inte att överraska (låtsas vi). Vi gick hem hit iaf och slog på tv. Sappade, Robin sov lite då och då och smsade mest. Efter en stund kom Marielle och Joel myspys! Vi käkade eller a tjejerna stod mest för det! Gott var det iaf och vid halv 4 åkte min UNDERBARA gäster hem! Jag somande snabbare än 2 sekunder tror jag, jag chansar att Joel bara behövde 1 sekund för att somna ;)

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum som kom Marinette hit en stund. Nu har Nenna kommit hem också ikväll blir det bara slappt.

Imorgon 1:a über mys med Marielle och Marinette!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Helena

yeah bebbe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback