Där det finns stor kärlek, finns det alltid önskingar!

Dagen började tidigt för att åka till cupen och stå i kisoksen. Det gick bra men jag vet inte om det var så dära jätteroligt, nu fattar jag varför jag skadade mig på fotbollen ALLA gör ju det så varför inte jag?

Kvällen har avrit slapp, jag har läst och suttit här. Boken är utläst och tårarna kom för jag gillar boken. Systrar i Jeans tredje sommaren var det denna gången. Jag har läst dom innan men den var lika bra denna gången och man märker inte att man har läst 400 sidor, känns som 50.

Jag och mamma har gått och dratt på sista Oth avsnittet länge men nu var det dax. Jag vill ha massa avsnitt som bara väntar på mig. Det är ingen omöjlighet att jag och Marielle får gå till Rocks imrogon och shoppa säsong 5. Man sätter ju sig in i det så mycket så det blir ju lite av vår värld också. Haha jag är patetisk!

Måndag imorgon långt tills nästa helg men snart går tankar mot fredag och helgen igen för tiden går fort!

Kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Marielle

where is the love?

svar: han är där, Man måste bah själv ge de en chans ;] <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback