27 Januari

Dagen började i skolan tidigt. Vid hålet hade jag min första körning på körskolan. Ganska så nervöst för mig men det var as go bil och jag klarade mig allt bra. Tillbaka till skolan jobbade vi med husen. Jag bara ritar och ritar kommer aldrig fram till något färdigt exemplar men det kommer inom kort hoppas jag. När dagen var slut efter fysiken gick jag till Friskvågen och tränade. Det känns både bra och dåligt men det ska det kanske göra så här i början. Sprang eller jag gick snabbt till tåget, däremot sprang Philip och han höll tåget så snällt åt mig så jag missade det inte, dörrarna verkligen stängdes och nästan klämde min väska så det var inte många sekunder till godo där inte. Gick sedan till jobbet Frida hade bakat bröd så hon bjöd mig på hälsobröd, så vi satt där och käkade mackor och varm choklad och fantiserade om sommaren. Pappsen hämtade mig och nu har jag suttit med lite läxor.

Min dag i korthet inget intressant men så såg den ut!
Ha det toppen!
Kramar Jennie

Kommentarer
Postat av: Marielle

häärligt att det gick bra att köra :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback