24Januari

En månad sen det var julafton en månad sen operationen. Det är skönt att det är gjort och veta att där är ingen operation kvar som behöver göras. Att se Marinette däremot med alla hennes smärta och inte veta vad det är gör ont i mig. USCHA! inte för att jag kan veta smärtan men det är fruktansvärt, Iknow it!

Kvällen igår var myspys! Jag och Sofie var bjudna till Marielle där det bjöds på tacos. VI tjötade och spelade kort. Rätt som det var kom även cider, vin och groggar fram mycket oväntat men även detta var mycket mysigt! Joel kom senare och myste med oss!

Idag åkte jag och Marielle till Marinette för att kolla till henne. Jag tyckte det såg bättre ut än sist och det är bra! Vi har bara tjötat och slappat, hann även med att spela lite spel.

Kvällen är oplanerad men här är ett tomt hus iaf!

Tusen tack för igår och idag Marielle det var gossieGO! <3

Kramar
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback