Vår? Vinter?

Jag vet varför det snöar, det är mitt fel eller om man vill se det så min förtjänst! Igår var jag överlycklig när jag gick till rehaben och även efter rehaben till tåget. Solen lös och inne i gymmet var jag nästa lite små irriterad på den! Det kändes härligt och ja våren är på väg hann jag tänka.

Idag när körlektionen började fick jag för min glädje igår. Snön började falla och nu är det inte längre vår utan vinter. Det är alltid mysigt med snö bara det får vara snö och ligga kvar så man verkligen hinner åka pulka och gotta sig i snön.

Jag missade tåget idag körde lite för länge, Frida såg detta som nödfall så hon satte upp en lapp på jobbet nödfall, öppnar igen 15.20. Hon åkte in och hämtade mig så jag kunde börja jobba och hon åka hem.

Kramar Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback