Lov veckor rusar iväg!

Att det blir fredag imorgon går inte att förklara för mig! Allt har gått så sjuksnabbt! Var inte länge sen jag satt i gymmet med Marielle och pratade om helgen och åkte hem men ett extra leende på läpparna och käslan av att det var lov en vecka. Imorgon går vi in på lovet sista vers.

Lovet har varit kanon bra, jobbat, rehabt och myst!! Idag kom Joel och Marielle och hämtade mig i stan och vi åkte till Göteborg. Marielle är den nya Tina Turner (inte den som sjunger utan kartläsaren) hon var grym på att lotsa Joel genom alla körfält och rätt som det var hade vi P-huset framför oss! En stor guldstjärna till henne! Vi var ganska sega med shoppningen men va mysigt vi hade! Det blev premiär på Thairesturang för mig och det var gott så absolut inte sista gången. Vi fick handlat lite smågrejor sen åkte vi vidare till IKEA. Jag har adlrig i hela mitt liv varit på ett sånt snabbt besök på det stället. Nu är jag helt slut och väntar på att hjärnstorm ska börja så jag kan lägga mig efter det.

Kraaam Jennie
Grymt tack för dagen godingar!

<3

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha! ja är no fan den nya kartläsaren :D riktigt stolt. Tack själv för dagen goding! du är bäst

Postat av: Joel

Hihi. Tack själv ! <3

2009-02-19 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback